РОЗПРОДАЖ ДО 70%!
МІНУС 35% ЗГОРИ НА ЗАНИЖЕНІ ЦІНИ! | КОД: СЕЙЛ
ОТРИМАЙТЕ ДО 3-Х 🎁

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

Наша політика повернення товарів є частиною умов продажу. Ми залишаємо за собою право на зміну політики повернення у будь-який час. Востаннє цю політику було оновлено 16/11/2020.

Будь ласка, перевірте ваше замовлення під час отримання перед використанням товару. Якщо вміст посилки не відповідає замовленню або виникли будь-які інші проблеми, повідомте про це якомога швидше, щоб ми могли розібратися.

Перш ніж повернути замовлення або товар, вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки та запросити номер авторизації повернення. Без цього номера процес обробки даних може зайняти більше часу.

Для того щоб мати можливість пред'явити претензії і отримати відповідне відшкодування у випадку, якщо ви не отримали від нас частину товарів, або отримали продукти неналежної якості, вам необхідно робити відеозйомку всього процесу розпакування посилки та перевірки продуктів, що надійшли. Такий нескладний запобіжний засіб зніме більшу частину розбіжностей, які можуть виникнути в процесі розгляду претензій.


Ваші законні права:

Наша політика повернення не впливає на ваші законні права.

Щоб знайти додаткові відомості про Ваші законні права, будь ласка, відвідайте інтернет-сторінку уряду Великобританії за адресою: www.direct.gov.uk


Чи можу я повернути товар?

Наша політика повернень дає вам 14 днів, щоб скасувати замовлення та оформити повернення. Політика повернення набирає чинності наступного дня після отримання товару. Будь ласка, переконайтеся, що всі продукти, які ви повертаєте, знаходяться у закритій та оригінальній упаковці. Усі небажані товари мають бути у належному для перепродажу стані.

Якщо з тієї чи іншої причини ви повернули товар і вже отримали його заміну, ви маєте право скасувати заміщений продукт протягом 7 днів. Політика повернення набирає чинності наступного дня після отримання товару. Ми зробимо повернення грошей відразу після отримання заміщеного продукту.


Політика повернення одягу

Будь ласка, переконайтеся, що ви приміряли одяг акуратно, а всі ярлики залишилися на місці. Ви можете ініціювати повернення протягом 30 днів з моменту отримання посилки. Будь ласка, зв'яжіться зі службою підтримки через ваш обліковий запис, щоб розпочати процедуру повернення.

Зверніть увагу, що з гігієнічних причин нижня білизна та захисні маски не підлягають поверненню.


Що робити, якщо я одержав не той товар?

Ми дотримуємося найвищих стандартів при упаковці вашого замовлення, проте помилки іноді трапляються. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви отримали неправильний товар. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити ситуацію якнайшвидше.

Кожне повернення розглядається в індивідуальному порядку. У деяких випадках ми можемо попросити надати додаткове підтвердження помилки, наприклад фото вмісту посилки. У будь-якому випадку, наша мета – вирішити проблему найкращим для вас способом і якнайшвидше.


Що робити, якщо товар пошкоджено?

Ми намагаємося запобігти будь-яким пошкодженням ваших товарів під час транспортування, але, на жаль, іноді таке трапляється. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо вам прийшов пошкоджений товар.

Просимо вас не відмовлятися від доставки. Прийміть товар і зв'яжіться з нами якнайшвидше, тому що повернення посилки кур'єру може призвести до більш тривалого розслідування ситуації. Ви можете зв'язатися з нами через свій обліковий запис за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, додайте фотографії пошкоджень у повідомленні, і наша служба підтримки розгляне ваш випадок.


Як я можу повідомити про проблему з товаром?

Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви вважаєте, що товар має дефект (виробничий брак). Ми дуже серйозно ставимося до всіх скарг, які стосуються якості нашої продукції, і наша служба підтримки вивчить ваш випадок докладніше, щоб такі ситуації не повторювалися надалі.

Для того, щоб розібратися у вашому випадку, будь ласка, зверніться до нас через свій обліковий запис за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, надайте детальну інформацію про дефект і, якщо це можливо, додайте фотографії до вашого повідомлення.


Як організувати повернення товару?

Щоб повернути замовлення, вам також потрібно зв'язатися з нашою службою підтримки. Нам потрібно буде знати:

  • Номер вашого замовлення
  • Товар, який ви бажаєте повернути
  • Причину повернення

Після надання цієї інформації ви отримаєте унікальний номер авторизації повернення та всю потрібну інформацію, щоб його оформити.

Будь ласка, надійно запакуйте товар разом із формою повернення. Вам потрібно буде отримати поштову квитанцію або інший доказ відправки замовлення назад до нас – це можна буде зробити безкоштовно у будь-якому поштовому відділенні. Без підтвердження відправки ми не зможемо обробити ваше повернення або заміну в тих поодиноких випадках, якщо ваш товар загубиться в дорозі до нас.

Якщо ви бажаєте отримати заміну товару, який більше не доступний, ми повернемо гроші за цей товар на ваш рахунок.

Будь-який товар, який ви повертаєте, є вашою відповідальністю доти, доки посилка не буде доставлена до нашого складу. Тому, будь ласка, переконайтеся, що ви надсилаєте замовлення до нас за допомогою служби доставки, яка забезпечує страхування товару.


Як обробляється моє повернення?

Усі повернені замовлення перевіряються нашим відділом повернень при отриманні.

Повернення зазвичай обробляються протягом 7 - 30 робочих днів із моменту отримання.

Якщо повернене замовлення має бути компенсоване, ми повернемо ваші гроші на вихідний рахунок, використаний для придбання товарів.

Якщо повернене замовлення має бути замінене, то ви отримаєте підтвердження про відправлення електронною поштою, як тільки ми відправимо його вам.


Чи ви компенсуєте мої поштові витрати?

Ми раді повернути поштові витрати, якщо повернення здійснюється через нашу помилку, наприклад:

  • якщо ми надіслали вам неправильний товар
  • якщо товар пошкоджено або несправний
  • якщо ви повертаєте заміщений товар, який не бажаєте залишати

Ми не компенсуємо витрати на доставку повернень, якщо товар є небажаним або вам більше не потрібний. Ці витрати мають бути покриті вами. Ми просимо використовувати службу доставки, яка забезпечує страхування товару.

Ми не повернемо витрати на доставку повернення, якщо пошкодження чи несправності не будуть знайдені під час тестування. Витрати на доставку товару назад до вас залежатимуть від товару. Ми повідомимо вам її вартість після того, як процес тестування буде завершений.


Скарги

Якщо ви не задоволені тим, як ми впоралися з вашим поверненням, заміною чи ремонтом будь-якого продукту, ми хочемо знати про це. Наша мета – вирішити вашу проблему. Просимо звернутися до нашої служби підтримки онлайн або звернутися по пошті: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.