ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

Наша політика повернення товарів є частиною умов продажу.. Ми залишаємо за собою право на зміну політики повернення в будь-який час. В останній раз політика повернень була оновлена 02/07/2012.

Будь ласка, перевірте Ваше замовлення при отриманні і перед використанням товару. Якщо було скоєно будь-які помилки, або виникли якісь проблеми, повідомте нам про це негайно для того, щоб ми могли розібратися.

Перш ніж повернути замовлення або товар, вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки і запросити номер авторизації повернення. Цей номер полегшить процес повернення. Без нього процес обробки ваших даних може зайняти більше часу.

ВАШІ ЗАКОННІ ПРАВА:

Наша політика повернення не впливає на Ваші законні права.

Щоб знайти додаткові відомості про Ваші законні права, будь ласка, відвідайте інтернет сторінку уряду Великобританії за адресою: www.direct.gov.uk

Чи можу я ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Наша політика повернень дає вам 14 днів, щоб скасувати замовлення і оформити повернення. Політика повернення вступає в дію на наступний день після отримання товару. Будь ласка, переконайтеся, що всі продукти, які ви повертаєте знаходяться в закритій і оригінальній упаковці. Всі небажані товари повинні бути в належному для перепродажу стані.

Якщо з тієї чи іншої причини ви повернули товар і вже отримали його заміну, у вас також є право скасувати заміщений продукт протягом 7 днів. Політика повернення вступає в дію на наступний день після отримання товару. Ми зробимо повернення грошей відразу після отримання заміщеного продукту.

Який наступний крок? Будь ласка, читайте нижче для отримання додаткової інформації про те, як повернути Ваше замовлення.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО Я ОТРИМАВ НЕПРАВИЛЬНИЙ ТОВАР?

Ми дотримуємося найвищих стандартів при упаковці вашого замовлення, однак помилки трапляються час від часу. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви отримали неправильний товар. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити виниклу помилку якомога швидше.

Кожне повернення розглядається в індивідуальному порядку. У деяких випадках ми можемо вимагати додаткову інформацію, наприклад, зображення, щоб ми могли запропонувати найоптимальніше рішення. Наша мета - вирішити проблему найкращим для вас способом і як можна швидше.

Що робити, якщо товар пошкоджений?

Ми намагаємося запобігти будь-які пошкодження ваших товарів під час транспортування. На жаль, іноді можуть виникнути проблеми. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви отримали пошкоджений товар.

Будь ласка, не відмовляйтеся від доставки. Прийміть товар і негайно зв'яжіться з нами. Відмова від прийняття доставки може привести до затримки повернення посилки.

Ви можете зв'язатися з нами через свій обліковий запис за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, додайте фотографії пошкоджень в повідомленні. Наша служба підтримки розгляне вашу справу і запропонує найкраще вирішення проблеми.

ЯК Я МОЖУ ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ З ТОВАРОМ?

Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо Ви вважаєте, що у вашого товару є дефект. Ми дуже серйозно ставимося до всіх заяв, які стосуються якості нашої продукції і наша служба підтримки вивчатиме ваш випадок більш докладно.

Для того, щоб розібратися в вашому випадку, будь ласка, зверніться до нас через свій обліковий запис за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, укажіть детальну інформацію про дефект і, якщо це можливо, прикладіть фотографії до вашого повідомлення.

ЯК ОРГАНІЗУВАТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб повернути замовлення.

Нам потрібно буде знати номер вашого замовлення, товар, який ви хочете повернути і причину повернення. Після отримання цієї інформації, ви отримаєте унікальний номер авторизації повернення, а також всю потрібну інформацію, щоб оформити ваше повернення.

Будь ласка, надійно упакуйте товар разом з формою повернення.

Вам потрібно буде отримати поштову квитанцію / доказ при відправці замовлення назад до нас. Ви можете отримати поштовий доказ безкоштовно в поштовому відділенні. Без нього ми не зможемо обробити ваше повернення або заміну в тих рідкісних випадках, якщо ваш товар загубиться в дорозі до нас.

Якщо ви хочете отримати заміну товару, але товар більше недоступний, ми повернемо гроші за даний товар на ваш рахунок.

Будь-який товар, який ви повертаєте, є вашою відповідальністю до тих пір, поки посилка не досягне нашого складу. Тому, будь ласка, переконайтеся, що ви посилаєте замовлення назад до нас за допомогою служби доставки, яка забезпечує страховку товару.

ЯК ОБРОБЛЯЮТЬСЯ Моє ПОВЕРНЕННЯ?

  • Всі повернуті замовлення перевіряються нашим відділом повернень при отриманні.
  • Повернення зазвичай обробляються протягом 7 - 30 робочих днів з моменту отримання.
  • Якщо повернене замовлення повинно бути компенсоване, ми повернемо ваші гроші на вихідний рахунок, використаний при придбанні товарів.
  • Якщо повернене замовлення повинно бути замінено, то ви отримаєте підтвердження про відправку електронною поштою, як тільки ми відправимо його вам.

ЧИ КОМПЕНСУЄТЕ ВИ МОЇ ПОШТОВІ ВИТРАТИ?

Ми раді повернути поштові витрати, якщо повернення здійснюється через нашу помилку, наприклад:

  • якщо ми послали вам неправильний товар, або
  • якщо товар пошкоджений або несправний, або
  • якщо ви повертаєте заміщений товар, який не хочете залишати

Ми не компенсуємо витрати на доставку повернень, якщо товар є небажаним або непотрібним. Ці витрати повинні бути покриті вами. Ми наполегливо просимо використовувати службу доставки, яка забезпечує страховку товару.

Ми не повернемо витрати на доставку повернення, якщо пошкодження або несправності не будуть знайдені в процесі тестування. Витрати на доставку товару назад до вас будуть залежати від товару. Ми повідомимо вам про її вартість після того, як процес тестування буде завершений.

СКАРГИ

Якщо ви не задоволені тим, як ми впоралися з вашим поверненням, заміною або ремонтом будь-якого продукту, ми хочемо знати про це. Наша мета - вирішити вашу проблему. Просимо вас зв'язатися з нашою службою підтримки за електронною адресою: feedback@myprotein.com або поштою: feedback@myprotein.com або поштою: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.

Back to top