ЦЕНТР ДОПОМОГИ

Виберіть тему

    Мій акаунт

    За інформацією від Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я (ВООЗ), шанси зараження новою коронавирусной інфекцією від неживого об'єкта дуже низькі. Проте, Myprotein постійно стежить за ситуацією і слідуує всім офіційним рекомендаціям, щоб захистити своїх співробітників і покупців. Щоб ознайомитися з цими рекомендаціями, ми радимо вам звернутися до сайту ВООЗ.

    Крім того, як виробник з офіційною акредитацією BRC AA, ми дуже серйозно ставимося до дотримання заходів безпеки харчових продуктів. На нашому виробництві впроваджені системи контролю безпеки найвищої якості. Зокрема, в умовах пандемії COVID-19, Myprotein приймає такі додаткові заходи:

    1. Ми підтримуємо і контролюємо стандарти харчової гігієни на всіх етапах виробництва для кожного бренду.

    2. Ми вдосконалили процедуру очищення всіх виробничих приміщень, складів та офісів.

    3. Всі співробітники Myprotein пройшли додаткові курси з гігієни, а всі робочі місця були оснащені дезінфікуючими засобами.

    4. Ми слідуємо всім рекомендаціям Уряду Великобританії та підтримуємо співробітників, які потребують самоізоляції, а також тих, хто відчуває симптоми застуди, страждає від високої температури або постійного кашлю.

    5. Крім того, ми вжили додаткових заходів, щоб мінімізувати соціальні контакти у всіх приміщеннях і на всіх робочих місцях Myprotein.

    Реєстрація - це просто!

    Щоб приєднатися до спільноти Myprotein і щодня отримувати поради по харчуванню, тренуванням і доступ до кращих продуктів, просто перейдіть на нашу сторінку реєстрації.


    Якщо ви хочете змінити ваші особисті дані, наприклад платіжну інформацію, пароль або адресу, зайдіть в свій аккаунт. Там ви зможете зробити необхідні коректування.

    Не варто турбуватися з цього приводу. Ми дотримуємося вимог DPA (Data Protection Act - британський закон від 1998 року про захист персональних даних). Це означає, що ми дбаємо про безпеку ваших особистих даних. Для більш докладної інформації з цього питання, будь ласка, відвідайте нашу сторінку про політику конфіденційності.


    Не турбуйтеся, пароль легко відновити. Перейдіть на сторінку, де відбувається введення пароля, і виберіть пункт «Забули свій пароль?». Таким чином, ви зможете швидко скинути старий пароль і встановити новий.

    Якщо ви більше не хочете отримувати наші пропозиції, ви можете вибрати відповідну опцію в налаштуваннях свого облікового запису. Підписатися знову ви також зможете в будь-який момент.

    Замовлення

    Відображені на сайті Myprotein продукти, як правило, є в наявності на нашому складі. Ми хочемо, щоб у вас була можливість легко замовляти і отримувати продукти, які вам подобаються, і тому завжди прагнемо давати вам коректну інформацію про те, чи є на складі той чи інший товар.

    Однак, час від часу, інформація про те, що товар розпроданий, може надходити до нас з затримкою. Якщо це сталося, ми повідомимо вам про неможливість відправити товар якомога швидше і запропонуємо вихід з ситуації, що склалася.

    Ми намагаємося, щоб процес онлайн-шопінгу був для вас максимально зручним і зрозумілим. Наприклад, ми зберігаємо для вас товари в кошику, навіть коли ви вже покинули сайт.

    Зробити замовлення у нас просто: знайдіть потрібні вам продукти і додайте їх в корзину. Після цього ви можете і далі продовжувати перегляд нашого сайту або, якщо ви вже знайшли все необхідне, перейти до остаточного оформлення замовлення. У вашому обліковому записы можна побачити всі збережені адреси і варіанти оплати. За рахунок цього ви можете легко і швидко здійснити покупку.

    Проте, рекомендуємо завжди перевіряти, чи всі дані вірні, перш ніж остаточно оформити замовлення. Як тільки замовлення буде відправлене, ми відправимо вам підтвердження на електронну пошту.

    Звісно! Натисніть на іконку кошика вгорі сторінки, і ви зможете побачити продукти, які в ній містяться на даний момент. Використовуйте кнопку / + /, щоб збільшити кількість замовлених одиниць, або кнопку / - / для зменшення. Якщо ви хочете видалити будь-яку позицію повністю, натисніть кнопку / Х /.

    Звісно! Ви можете вибрати адресу на фінальній сторінці оформлення замовлення. Ваше замовлення за замовчуванням присвоюється один зі збережених вами раніше адрес, але ви можете вибрати будь-яку з них або ввести нову.


    Ви отримаєте e-mail повідомлення, як тільки посилка буде відправлена. Також ви завжди можете побачити актуальну інформацію у себе в обліковому записі. Будь ласка, майте на увазі, що для збільшення швидкості виконання вашого замовлення ми іноді відправляємо товари окремо. Це означає, що замовлення може бути розділене на декілька посилок.


    Ваш аккаунт позволяет легко отследить состояние всех ваших заказов.

    Как только вы вошли в аккаунт, вы увидите все заказы, которые вы у нас размещали. Выберите интересующий вас заказ и получите всю необходимую информацию. Кроме этого, мы будем отправлять e-mail уведомления об изменениях статуса заказа - пожалуйста, убедитесь, что письма от Myprotein не попадают в папку "Спам".


    У ваш обліковому записі можна знайти інформацію про всі раніше розміщені вами замовлення.

    Натисніть на зображення замовлення, що цікавить вас, щоб отримати інформацію по ньому. Якщо замовлення було відправлено за допомогою відслідковуємої доставки, ви зможете перейти на сторінку з трекингом посилки (посилок).

    Очікуваний інтервал доставки також буде позначений в листі, який ми відправляємо в якості підтвердження того, що замовлення було відправлено з нашого складу. Якщо ви не знайшли необхідну вам інформацію, будь ласка, надішліть запит до Служби Підтримки зі свого аккаунта.


    Нам дуже шкода, що ви хочете скасувати замовлення. Якщо ми можемо допомогти вирішити ситуацію іншим чином, будь ласка, зверніться до Служби Підтримки через свій аккаунт.

    Якщо ви все одно хочете зробити скасування, ви можете зробити це по конкретних позиціях з замовлення або скасувати його повністю. Протягом години після звернення ми відправимо вам e-mail, щоб оповістити, здійснене чи скасування.

    Якщо скасування провести не вдалося, причиною може бути те, що замовлення вже підготовлене до відправки. 

    Будь ласка, ознайомтеся з нашою Політикою Повернень, відповідно до якої ви зможете повернути нам товар, замовлення якого ви хотіли скасувати.


    Після того, як ви розмістили замовлення, ми, на жаль, не можемо зробити в ньому зміни. Тим не менш, ви можете видалити старе замовлення і розмістити нове, зробивши це через свій аккаунт.

    Виберіть замовлення, яке ви б хотіли видалити. Ви побачите, що можна видалити як замовлення цілком, так і окремі позиції в ньому. Протягом години ми надішлемо вам e-mail з інформацією про те, чи вдалося скасувати замовлення. Будь ласка, не розміщуйте нове замовлення, поки не отримаєте цю інформацію.


    Не турбуйтеся, ви можете спробувати видалити цю позицію із замовлення, зайшовши в свій аккаунт.

    Вам потрібно клікнути на товар і вибрати функцію скасування. Протягом години ми надішлемо вам мейл, щоб проінформувати, чи вийшло зробити скасування.

    Якщо неможливо провести скасування, то ви зможете зробити повернення. Щоб дізнатися, як зробити повернення, ознайомтеся з нашою Політикою Повернень.

    Потрібна додаткова допомога? Ви можете задати питання нашій Службі Підтримки зі свого аккаунта.

    Приносимо свої вибачення за ситуацію, що склалася. Щоб ми могли якомога швидше розібратися в події, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб поділитися подробицями. Просимо надати наступну інформацію:

    1. Номер замовлення

    2. Назва продукту

    3. Що не так з продуктом

    4. Якщо можливо, фото проблемного продукту

    Як тільки ми розберемося з питанням, ми відправимо вам повідомлення з можливими рішеннями проблеми.


    Наш виробничий майданчик незалежно сертифікований на відповідність глобальному стандарту з безпеки харчових продуктів британського консорціуму підприємств роздрібної торгівлі і отримала статус АА (найвища ступінь), що є гарантією якості нашої роботи.

    Ми серйозно ставимося до всіх претензій і робимо все, щоб наші клієнти, яких ми, безумовно, цінуємо, залишилися задоволені продукцією Myprotein. Якщо у вас є сумніви в якості будь-якого з наших продуктів, то, будь ласка, підніміть це питання в спілкуванні з нашою службою підтримки.

    Ми зможемо швидше відповісти на ваше запитання, якщо ви відразу надасте інформацію:

    1. Номер замовлення

    2. Назва продукту

    3. Номер партії

    4. Термін придатності

    5. Якщо можливо, фото проблемного продукту

    6. Опис претензій до якості

    Будь ласка, збережіть продукт до моменту отримання відповіді від служби підтримки, в якому ми повідомимо вам, чи потрібно його нам повернути для подальшого аналізу.

    Нам дуже шкода це чути. Іноді помилки дійсно трапляються, але не турбуйтеся - ми це виправимо. Будь ласка, напишіть нам повідомлення через свій аккаунт.

    Щоб вирішити цю проблему, нам потрібно знати наступне:

    1. Номер замовлення

    2. Який товар прийшов замість замовленого

    3. Який замовлений товар ви не отримали

    Як тільки ми розберемося, що сталося, ми відправимо вам лист з варіантом вирішення питання.

    Іноді ми відправляємо товари з одного замовлення різними посилками, щоб ви могли отримати замовлені позиції якомога швидше. Ваш лист з підтвердженням факту відправлення посилки містить список відправлених товарів. Якщо відсутньої позиції немає в цьому списку, значить, вона була або буде відправлена в іншій посилці.

    Якщо продукт був відправлений, але його все ж немає в посилці, то відправте повідомлення через свій аккаунт, щоб довести до відома нашу службу підтримки, яка з радістю вам допоможе.

    Оплата та знижки

    Ми пропонуємо різні методи онлайн-оплати, щоб гарантувати нашим клієнтам можливість покупки кращих продуктів спортивного харчування без будь-яких ускладнень.


    В даний час у нас доступні наступні методи оплати:

    • Оплата банківськими картами VISA, VISA Electron, Mastercard *

    • Paypal

    • Qiwi

    • Yandex Money

    • Webmoney


    Ви можете вибрати зручний для вас метод оплати на фінальній стадії оформлення замовлення. Щоб уникнути шахрайства, ми будемо змушені провести процедуру валідації і авторизації карти з нашого боку, а також з боку банку, що випустив карту. Це необхідно для безпеки наших покупців.


    * Будь ласка, зверніть увагу, що карти платіжної системи «Мир» поки не приймаються, але ви можете вибрати інші доступні способи, крім оплати карткою.

    Всі замовлення покупців, які перебувають за межами Великобританії, можуть бути обкладені податками (включаючи ПДВ) і митом країни, в якій знаходиться покупець.

    Митний ліміт для посилок, відправлених в Україну, на даний момент складає 100 євро на одну посилку. Це означає, що ви можете замовити необмежену кількість посилок на місяць, вартість кожної з яких не перевищить суми ліміту. Якщо ви хочете замовити товари на велику суму, рекомендуємо розбити замовлення на дві посилки, щоб уникнути сплати мита і затримки доставки товару.

    Також ми завжди рекомендуємо уточнювати інформацію у місцевої митної служби, щоб достовірно дізнатися про правила, які застосовуються у вашій країні до транскордонних покупок.

    Якщо у вашого замовлення з'явився статус «Проблема з оплатою», не варто засмучуватися - це можна легко вирішити, і незабаром після цього ми відправимо вам ваші продукти!

    Перш ніж ввести нові будь-які платіжні дані, вам потрібно впевнитися, що платіжна адреса і термін дії карти коректні. Ми також рекомендуємо перевірити залишок коштів на вашому рахунку.

    Якщо після перевірки всіх даних і їх коригування проблема все-таки не вирішилася, то, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, фахівці якої будуть раді вам допомогти.

    З технічних причин замовлення, оплачені за допомогою електронних гаманців, можуть бути оброблені з затримкою до 48 годин. Якщо після закінчення цього часу статус замовлення не змінився, і ви все ще не бачите його в своєму акаунті, будь ласка, зверніться в службу підтримки через особистий кабінет Myprotein. У будь-якому випадку, не переживайте - якщо оплата була проведена, ваше замовлення буде опрацьовано і відправлено вам.

    Після того, як ви розмістили у нас замовлення, платіж за нього в PayPal чекатиме переказу, поки ми не відправимо товар вам. В такому випадку зазначена сума резервується на вашому рахунку для подальшого перерахування.

    Якщо ви хочете додати нову карту, це можна зробити на фінальній стадії оформлення замовлення. Дані вашої нової карти будуть збережені одночасно з розміщенням замовлення. Таким чином, наступного разу ви зможете легко скористатися ними при оформленні замовлення.

    Як тільки ви зібрали в кошику всі товари, які хочете купити, вставте код в поле «ВИКОРИСТАТИ КОД». Натисканням кнопки «ВИКОРИСТАТИ КОД» ви активуєте знижку.

    Якщо код не працює, вам потрібно переконатися, що ви не використовуєте більш ніж один код (діє правило «один замовлення - один код»). Будь ласка, ознайомтеся з умовами акції, якої хочете скористатися.


    Проблема все одно не вирішена? Тоді зв'яжіться з нашою службою підтримки через ваш аккаунт.

    Нам дуже шкода, що ваш код не спрацював. Щоб з'ясувати, чому так відбувається, вам потрібно ознайомитися з умовами акції. Якщо код актуальний, і ви не намагаєтеся використовувати в замовленні більше одного коду, то зв'яжіться з нашою службою підтримки через свій аккаунт.

    Ви можете отримати 360 гривень за кожного залученого друга, а ваші друзі отримають знижку на своє перше замовлення. Більш детально з умовами реферальной програми ви можете ознайомитися за посиланням.

    Внесення змін в політику конфіденційності

    З огляду на швидкі темпи, якими компанія THG зростала та розвивалася протягом багатьох років, а також успіхи, яких ми досягли на сьогоднішній день, стало очевидно, що теперішня структура юридичної особи Групи інколи не відповідає бізнес-підрозділам та брендам, які ми пропонуємо сьогодні.

    Тому ми скористалися можливістю реорганізувати юридичну структуру Групи, щоб наші компанії відповідали нашим бізнес-підрозділам та брендам та підтримували довгострокову стратегію зростання THG. Щоб провести реорганізацію, нам потрібно було переконатися, що дані (що включають дані, які стосуються вас як одного з наших клієнтів) були законно передані новим організаціям. Хоча це жодним чином суттєво не вплине на вас, ми хотіли б повідомити вас про цю зміну.

    Вони не були передані за межі групи THG. Ваші дані були передані всередині групи THG новоствореній юридичній особі в рамках внутрішньої реорганізації.

    Перед реорганізацією:

    Скоріше за все контролером ваших даних буде компанія The Hut.com Limited. У деяких випадках контролером може бути конкретна організація у складі THG.

    Після реорганізації:

    Новими контролерами є новозареєстровані юридичні особи:

    • THG Nutrition Limited

    Це пов'язано з внутрішньою реорганізацією і жодним чином суттєво не вплине на вас. Ми лише хочемо зберегти прозорість цього питання. Деякі бізнес-підрозділи увійшли до складу нових юридичних осіб THG, і відповідні бази даних були передані їм.

    Це означає, що юридична відповідальність за обробку ваших даних або за відповідь на ваші запити щодо захисту даних тепер лежить на новій організації, зазначеній в електронному листі. Однак ці нові організації залишаються у складі групи THG та забезпечують однаковий рівень захисту. 

    Отриманий вами лист не є маркетинговим. Це важливе повідомлення про зміну юридичного власника щодо баз даних, у які ви включені. Коли ви відмовляєтесь від отримання маркетингових листів, нам необхідно зберегти вас у базі даних, щоб ми знали, що вам не слід надсилати маркетингові повідомлення. Зрозуміло, що ви також маєте право на повне видалення ваших даних з бази даних. У цьому випадку скористайтеся посиланням внизу листа.
    Ми зберігаємо дані лише доти, поки це необхідно. Крім більш очевидних цілей, наприклад, виконання замовлення, ми повинні зберігати певні дані протягом кількох років для податкового та бухгалтерського обліку.
    Як і раніше, ви можете здійснювати свої права на захист даних, подавати скарги або запити про обробку ваших даних, або зв'язатися з нашим співробітником із захисту даних, звернувшись до нас через центр повідомлень у вашому обліковому записі клієнта або скориставшись одним із варіантів зв'язку у нашому центрі допомоги.

    Доставка

    Всі наші варіанти доставки ви можете побачити на сторінці, присвяченій цим питанням.


    Ми відправляємо вам електронного листа-підтвердження відразу ж після відправлення посилки, і в ньому ви можете знайти прогнозовану дату її прибуття до вас. Для відслідковування відправлень в таких листах містяться посилання для трекінгу. Також ви можете знайти такі посилання в своєму акаунті. За допомогою трек-посилання ви можете дізнатися, де зараз ваша посилка.

    Також просимо перевіряти, чи не надходили вам будь-які бланки, письмові повідомлення, e-mail, SMS або дзвінки від кур'єрської служби або митних органів, якщо вартість посилки могла перевищити митний ліміт.

    На нашій сторінці з питань доставки ви можете знайти додаткову інформацію, а також приблизні терміни. Якщо ви хочете заявити про зникнення посилки, то, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки через ваш акаунт.


    Вартість доставки однакова для усіх міст України. Вона залежить від вартості та ваги замовлення.

    Доставка безкоштовна з Великобританії по Україні:

    • при оформленні замовлення на суму 2100 грн і вище;
    • вага посилки не повинна перевищувати 7 кілограмів.

    Доставка 189 грн:

    • усі замовлення на суму від 1300 до 2099 грн;
    • вага посилки не повинна перевищувати 7 кілограмів.

    Доставка 319 грн:

    • усі замовлення на суму від 0 до 1299 грн;
    • вага посилки не повинна перевищувати 7 кілограмів.

    Вартість доставки посилок від 7 кг:

    • якщо вага посилки в проміжку від 7 до 10 кг вартість доставки складе 369 грн;
    • якщо вага посилки понад 10 кг, вартість доставки становитиме 1000 грн.

    Зверніть увагу, що ціна доставки в Україну розраховується з урахуванням остаточної суми замовлення після всіх знижок і ваги посилки.

    Наш склад находится в Великобритании, поэтому посылки сначала должны быть доставлены до России и пройти таможенное оформление. После этого заказы передаются внутренней курьерской службе и доставляются до получателей. Именно поэтому сроки и стоимость доставки могут быть выше, чем у местных интернет-магазинов. Тем не менее, вы всегда можете получить доставку бесплатно, если ознакомитесь с условиями по ссылке.

    Як правило, всі посилки доходять до України за 10-14 днів. Такі сроки спричинені тим фактом, що склад Myprotein знаходиться у Великобританії. Ми робимо все можливе, щоб ви отримали замовлення якнайшвидше, але, на жаль, можливі затримки на різних етапах доставки, зокрема, у процесі митного оформлення.

    За правилами постанови митного контролю, посилки зі спортивними добавками не мають перевищувати максимальну вагу 10 кг та загальну вартість €100. Задля уникнення питаннь під час перевірки посилок митницею, кожна фізична особа може отримувати не більше 1 посилки на 1 адресу за добу (24 години).
    Компанія не може висилати одне замовлення декількома посилками за запитом покупців. Внаслідок цього, компанія не несе відповідальність за пропуск посилок митницею на територію України.

    Також ми завжди рекомендуємо уточнювати інформацію у місцевої митної служби, щоб достовірно дізнатися про правила, які застосовуються до транскордонних покупок.

    Політика повернення

    Для отримання інформації з цього питання, будь ласка, зверніться на відповідну сторінку з політики повернення. Якщо ви не знайшли відповіді на своє запитання, то зв'яжіться з нашою службою підтримки. Це можна зробити через ваш обліковий запис.

    Якщо ви хочете повернути товар, ми намагатимемося зробити цю процедуру якомога простіше. Просто зайдіть у свій обліковий запис і зв'яжіться зі службою підтримки, і вони підкажуть, як вирішити вашу проблему.

    Вам потрібно буде назвати причину повернення, щоб спеціаліст сервісу зміг знайти найкращий варіант вирішення питання. Будь ласка, зверніться до нашої сторінки політики повернення, щоб отримати додаткову інформацію.

    Ми хочемо, щоб усі наші клієнти були задоволені своїми покупками. Якщо у вашому випадку цього не сталося, ви можете повернути нам товари. Для цього вам необхідно протягом 14 днів з моменту отримання товару дати нам знати, що ви хочете здійснити повернення. При цьому продукти не мають бути відкриті.

    Для організації повернення, будь ласка, зайдіть у свій обліковий запис і зв'яжіться з нашою службою підтримки. Фахівці служби надішлють вам всю необхідну інформацію. Також ви можете звернутися до нашої політики повернення на відповідній сторінці.

    Як тільки ми отримаємо від вас повернутий товар, ми ознайомимося з його вмістом та причинами повернення та дамо вам знати, що плануємо зробити далі. Ви отримаєте e-mail з оповіщенням про будь-які вжиті нами кроки.


    Сума вашої компенсації має надійти на ваш рахунок протягом 5 робочих днів. Ми надішлемо вам підтвердження одразу після того, як перерахуємо гроші. Якщо компенсація не надійшла та пройшло 10 робочих днів з моменту отримання нашого e-mail підтвердження, вам потрібно зв'язатися з нашою службою підтримки через свій обліковий запис.

    Будь ласка, зверніть увагу, що повернення коштів на інтернет-гаманець Qiwi неможливе з технічних причин. У цьому випадку ми можемо запропонувати нарахування відповідного кредиту на ваш акаунт Myprotein. Ви можете вирішити це питання з нашими спеціалістами служби підтримки.


    Питання по сайту

    Просимо відвідати нашу сторінку Правила користування.

    Якщо ви зіткнулися із проблемою під час оформлення замовлення, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб її фахівці змогли вам допомогти.

    Ви можете отримати інформацію на сторінці Правил пользования.

    COVID-19

    За даними Всесвітньої Організації Охорони Здоров'я ("ВООЗ"), шанси заразитися COVID-19 від неживого предмета дуже низькі. Тим не менш, THG постійно відстежує ситуацію (і будь-які офіційні рекомендації, опубліковані у зв'язку з цим), і Група вживає розумних заходів для захисту клієнтів та персоналу. Ми пропонуємо Вам ознайомитися з веб-сайтом ВООЗ для отримання останніх рекомендацій щодо цього https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses.

    За великим рахунком, будучи виробником Акредитованим ступенем BRC AA, ми надзвичайно серйозно ставимося до безпеки харчових продуктів та впровадили системи управління безпекою харчових продуктів найвищої якості. Зокрема, щодо загрози COVID-19 додаткові заходи, що здійснюються THG в даний час, включають:

    · Ми підтримуємо та проводимо аудит стандартів гігієни харчових продуктів протягом усього нашого виробничого процесу щодо всіх брендів.

    · Ми ще більше посилили наші процедури очищення у всіх галузях виробництва, реалізації та у всіх офісних приміщеннях.

    · Всі співробітники THG отримали додаткову освіту та навчання з гігієни рук, і ми поширили додаткові дезінфікуючі засоби для рук на всіх робочих місцях.

    · Ми дотримуємося керівних принципів уряду Великобританії та підтримуємо працівників, які повинні самостійно ізолюватися на строк протягом 7 днів, якщо вони відчувають будь-які побоювання або прояви симптомів подібних до грипу, у разі високої температури або постійного кашлю.

    · Крім того, ми вживаємо додаткові запобіжні заходи щодо скорочення будь-яких точок дотику та передачі даних у всіх приміщеннях та робочих місцях THG.

    Ви зрозумієте, що це глобальна проблема, яка швидко розвивається. Таким чином, наша спеціально створена Команда з Ризиків та Стійкості продовжує стежити за розвитком ситуації, і ми відповідним чином адаптуватимемо нашу стратегію залежно від обставин.

    Поради по породукції

    Ці дані індивідуальні для кожного продукту і можуть змінюватися час від часу. Як правило, ця інформація представлена в описі товару, у розділі «Інформація про поживну цінність».

    Будь ласка, майте на увазі, що надання цієї інформації на нашому сайті не є обов'язковою вимогою, проте там, де вона у нас не вказана, у разі потреби та надходження запитів Myprotein буде прагнути провести процедури тестування у незалежних лабораторіях, щоб отримати ці дані.

    Наші омега-3 виготовляються із жирних видів риби. До них відносяться, наприклад, макрель, лосось та сардини.

    Impact Whey Protein одержують за рахунок фільтрації рідкої сироватки.

    Myprotein постійно шукає надійних постачальників продуктів і сировини без ГМО і прагне використовувати тільки їх.

    Як сировина алкоголь не додається безпосередньо до жодного з наших продуктів. Тим не менш, певні ароматизатори та барвники у складі деяких наших продуктів існують у формі спиртових розчинів.


    Незважаючи на це нашу продукцію можна використовувати в будь-яких «безспиртових» дієтах. Якщо вам потрібна докладніша інформація на цю тему, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки через свій обліковий запис, і її фахівці з радістю вам допоможуть.


    Нині жодні з наших продуктів не можна класифікувати як кошерні. Вся лінійка вегетаріанських добавок відповідає вимогам до халяльних продуктів.

    Наші BCAA виготовляються з різної сировини. Веганські BCAA виготовляються з ферментованих вуглеводних продуктів (наприклад, кукурудзи). Звичайні BCAA бувають у синтетичній та несинтетичній формі, при цьому несинтетична форма виготовляється з натуральних джерел BCAA (пір'я).

    Основна різниця між Impact Whey Protein та Impact Whey Isolate – це відсоток вмісту білка та жиру. У Impact Whey Protein трохи менше білка та більше жирів, ніж у Impact Whey Isolate.

    Наші продукти містять желатин, який дістається або з яловичини, або зі свинини. Якщо можливо, ми використовуємо рослинні альтернативи желатину. Ця інформація вказується у списку інгредієнтів як в описі продуктів на сайті, так і на етикетках.

    Рекомендуємо звернути увагу на нашувибірку для схуднення та втрати ваги. У ній ви знайдете найкраще для дієти спортивне харчування, що підтримують вітаміни і протеїнові снеки, які зможуть замінити вам улюблені солодощі.

    No matches were found. Please refine your search.

    Залишилися питання?

    Недоступний

    Живий чат